Åhhhh nej, magsjukan!!!!

Igår kväll när jag var på väg till sängen kom jag på att jag lovat mamma att hjälpa henne med en sak på datorn och medans jag satt med det så kom Alva uppspringandes.
Hon hade fått magsjukan :-(
Hon var uppe en gång till inatt. Men hon är såå homla duktig att hon hinner till toaletten eller hinken som jag ställt fram till henne.
Claes skjutsade Oscar till dagis imorse. Han behöver nog leka och eftersom vi inte vet hur dagen blir härhemma så behöver nog Alva lite lugn och ro.
Hon har ätit en macka och verkar må ganska bra så snart ska vi prova lite lunch.
Såg på facebook att två till av Alvas klasskompisar har magsjukan...
Och de verkar ha fått en mycket kraftigare variant än Alva, så nu håller vi tumamrna för att det inte blir värre än så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0