Återbesök på ks

Idag är jag hemma och vabbar, för Oscar och jag ska till ks.
Han ska visa upp sin arm.
Det känns ganska skönt att vara hemma idag, för Oscar och jag har haft en mardrömsnatt...
Han vaknade vid 1-tiden (då hade jag bara sovit en liten stund) och bara skrek.
Jag trodde först att han hade trillat ner för sängen, men jag vet inte. Han vägrade ialla fall att ligga i sin säng och i vår säng. Till slut gick soffan bra. Så vi satt/låg ett tag i soffan, men det är inte så jättebra för min nacke. Till slut fick jag honom att lägga sig i sin egen säng, men då var jag tvungen att ligga bredvid. Och jag kan bara konstatera att växa sängar är inte gjorde för vuxna, ialla fall inte för vuxna som är längre än 110 cm..
Efter ett par timmar i den sängen så bröt jag mig loss och gick och la mig i min egen säng. Då var det nästan morgon.
Till saken hör att det där timmen jag hade sovit i början av natten då drömde jag mardrömmar och vaknade strax innan Oscar och var jätterädd så första tiden i soffan satt jag och var rädd och vågade knappt titta mot trappen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0