Bilderna har kommit

och tyvärr är det som jag befarade. Jag är inte alls nöjd...
Jag kan ju se att fotografen var jätteduktig, men tyvärr kan jag inte säga detsamma om stylisten. Jag hade lite den känslan i lördags, men tänkte att de vet ju... Men håret ser flottigt ut och sminkningen är inte speciellt bra. Sen är det klart att man inte kan trolla med smink och hår, man ser ju ut som man gör ialla fall...
Men jag fick som sagt leva på känslan i en vecka, och det har kännts bra :-)

Idag har Alva varit med mig på jobbet. Hon var superduktig. Satt vid Evas dator nästan hela dan, ibland spelade hon nintendo och ritade lite. Och sprnag lite småärenden åt mig. Vi var inne före nio och var kvar ända till två. Vi stannade och handlade på vägen hem och sen hämtade vi Oscar.

Nu leker barnen i Oscars rum och jag ska snart gå ner och fixa middag.
Sen blir det fredagsmys!!! Då har Alva bestämt att vi ska ha Physalis, kiwi och vindruvor på tandpetare, för det har hon sett på bolibompa :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0