Faran över???

Alva har mått bra hela dagen, trött, men det är ju inte så konstigt efter den natten...
Nu hoppas jag att vi andra slipper få detta.
Har hört att de andra i hennes klass som fått magsjukan har varit mycket sjukare än vad hon var.

Om allt går åt rätt håll så får hon följa med mig till jobbet imorgon. Vi stannar ett par timmar så att jag får lite gjort för på mån blir det vab igen. Oscar ska nämligen tillbaka till ks och få armen kollad. Hoppas att de tycker att det ser bra ut.
Han har fått tid 11.30 så jag hinner varken till jobbet innan eller efter...

Idag har Claes varit i Örebro och han väntas hem runt midnatt och imorgon åker han till Sandhamn och kommer hem lör em. Få se vad jag och barnen hittar på.

Jag har bråkat med Oscar ett par timmar vid läggning, men nu sover båda barnen sött :-) Så nu kanske jag ska passa på att gå och lägga mig och läsa, eller ska jag orka ta tag i tvätthögen???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0