Bara en vecka kvar...

Sen är min semester slut :-( Men jag har haft 4 veckor nu och har en vecka kvar, så jag ska inte klaga. Det ska samtidigt bli lite skönt att komma ini vanliga rutiner igen. MEn man kan ju inte säga annat än att det är trevligt när vi spontant hamnar hos grannarna och sitter och dricker vin halva kvällen medans barnen tittar på film och äter popcorn.

I fredags på dan var det fint väder så så bestämde vi att hela familjen skulle ut och paddla. Jag måste erkänna att jag protesterade först, men när vi väl kom ut så var det jättemysigt. Vi paddlade en bit, sen stannade vi och fikade och sen paddlade vi hem.
På kvällen åkte jag in till stan och träffade Jenny. Jättetrevligt att få träffas utan barn och hinna prata hela meningar :-) Vi var först och åt och sen var vi på Gondolen och tog några drinkar. Fördelen med att gå ut med någon som är gravid är att de kör :-) JEnny var så snäll så hon skjutsade mig hela vägen hem.

Igår på dan kom Jenny och Molly hit och lekte. Vi tog en sväng till lekplatserna och sen åt vi lunch. Jättemysigt att få träffa Molly, det är alltför sällan.












Imorgon kommer Elin hem igen :-) Ska bli skönt för vi saknar henne!!! Sen vet jag inte hur mycket vi får se henne för hon pratar om att åka och hälsa på Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0