Sigtuna

Idagh ar vi umgåts med grannarna. Vi packade ihop oss i bilar och åkte till Sigtuna för att spela minigolf. Väldigt trevligt!!! Sen kom även Jonas dit när vi hade ca 5 hål kvar. När minigolfurndan var klar så blev det fika.
Innan vi åkte hem igen så åkte vi förbi mitt jobb eftersom jag var så nyfiken på hur det såg ut i renoveringen av receptionen. det var väldigt mycket byggarbetsplats fortfarande, men det kommer nog att bli jättebra. Det enda jag störde mig på var att väggarna som skulle vara gråa såg väääldigt lila ut. Men förhoppningsvis blir det bättre när vi får in möbler och annat.
Jonas följde med hem och åt middag med oss. Trevligt!!!
Medans Jonas och jag lagade mat så fixade Claes poolen. Så nu kan vi bada om vädret vill :-) Barnen tog premiärdop. Det var bara 15 grader!!!! Alva grät för att hon frös så, Mikail var i en snabbis, men Oscar och Zara simmade och var i ganska länge. Tokungar!

Har haft en helmysig dag!


Bästa vänner!!!



Svårta tt tro att det bara är 15 grader i vattnet när man ser deras miner :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0