Kalasinbjudningar

Idag efter jobbet så hämtade jag Alva och så åkte vi och köpte inbjudningskort till hennes kalas. Sen åkte vi hem och skrev dem. Jag fick kramp i handen... snacka om att man inte är van att skriva med penna längre :-)
Efter middagen och när Claes hade kommit hem så tog Alva och jag en runda och stoppade kort i brevlådor. Nu har vi vissa kvar tills imorgon. (De som jag inte har adress till...och Jennifer)
Alva har bestämt att hon ska ha taco-middag. Så nu håller vi på och planerar lekar. Elin kommer vara här då och jag tänker kolla om hon har någon kompis som vill komma och hjälpa till också.



Jag har verkkligen tokmycket på jobbet just nu... Massor som ska vara klart denna vecka. Egentligen borde jag ha en ledig dag, men det hinns inte med. Nu hoppas jag att jag blir klar så att jag slipper gå in nästa vecka och jobba.

Var hos sjukgymnasten imorse. Hon plågade mig som vanligt. Knakade så det ekade och gjorde sk-tont. Men förhoppningsvis blir det bättre om ett par dagar.
Hoppas ialla fall på att kunna röra mig på midsommar. Någon måste ju hoppa små grodorna med barnen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0