Trevlig helg!!!

Det tänker jag ha :-)
Jag ska iväg på lite hemligheter... Jag vet ju inte vilka som läser det här, så jag skriver inget om vad vi ska hitta på här.
Jag berättar på måndag istället :-)

Något smarthuvud har grävt av en kabel på jobbet så varken telefoni eller internet funkar. Ja ni kan ju tänka er hur lätt det är att sköta mitt jobb utan kontakt med omvärlden. Imorgon är jag ledig och på söndag kommer ca 20 pers och ska bo och på mån kommer ytterligare 55 st.
Jag var tvungen att sitta kvar till 15.30 för att hinna med lite grann och jag känner ändå att jag inte har någon koll...
Jaja, jag ska koppla bort det nu...

Jag är ju tränare på torsdagar så jag hann precis hem och laga mat och kasta i mig maten innan det var dags att sticka igen. Vi var inte hemma förrens 20.45, och då vill jag lova att Alva var trött.
Elin körde jättebra idag! Om hon sätter hela serien på tävlingen så kommer det att gå väldigt långt tror jag.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Men nu vill jag ju höra hur helgen var???



Har två par skor här hemma till Alva från vincents lagerutförsäljning. Har ingen bil än så jag får komma över med dom nästa vecka.

2011-03-15 @ 17:58:14
URL: http://jeanettestridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0