Ska snart komma i min klänning

Om 9 dagar så är det 40-års fest och då ska jag ha på mig en klänning och några dagar efter så ska jag gå omkring i bikini. Eftersom sommaren varit god så har jag pluffsat upp mig lite :-)
Så nu har jag tre val:
1. Tokträna och banta/fasta
2. Ha en heltäckande klänning
3. Acceptera att jag snart är 40 och vara nöjd med min kropp

Det självklara svaret är ju förstås trean. Men varför har jag då varit ute och powerwalkat och sen gjort situps och annat? Tror ju egentligen inte att det kommer att hjälpa innan festen, men livet fortsätter ju även efter det och det gör ju inget om man mår bra. Vill få in lite träning i vardagen. Det är ju tydligen inte så lätt för mig att komma iväg till gymmet, så då får jag väl hitta på alternativ som jag kan göra här hemma.
Men jag ska promenera innan 21, fär då är det mörkt ute och jag insåg att jag var räddare än vad jag ville tro. Klarade inte heller av att gå så långt som jag ville pg av att det började göra ont i höften. Och det är nog bättre om jag slutar i tid så att jag kan gå imorgon.

Här kommer lite bilder på Oscar från i tisdags när han pysslade lite:







Kommentarer
Postat av: Nettan

Har du hittat något som passar in på temat? :)

Själv ska jag ge mig ut och leta glittriga accesoarer, får se vad jag hittar.

2011-09-09 @ 00:00:31
URL: http://jeanettestridh.blogg.se/
Postat av: Hejer Feysal

Vinn ett valfritt iphone skal!

http://hejerfeysal.blogg.se/2011/august/vinn-valfri-iphone-skaltillbehor.html



KRAM

2011-09-09 @ 16:40:57
URL: http://hejerfeysal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0