Första arbetsveckan är avklarad

och jag är trött som aldrig förr...
 
Skrev precis ett långt inlägg som bara försvann.... Typiskt när jag väl tog mig tid att blogga. Jaja.
Nu är vi ialla fall inne i vardagen igen.
I helgen har vi inte gjort så jättemycket, men det är väl det som behövs just nu. Vi har tagit dagarna som de har kommit. Igår var vi ner i centrum en sväng och kolalde på Elin och resten landslaget som var med på UVGKs uppvisning. Träffade massa folk som vi kände, tog en fika och shoppade lite.
Idag har jag och Oscar varit nere i hallen i 3,5 timme. Jag tror att han satt stilla i 5 minuter... Fattar inte vart han får all energi ifrån. 
 
Förra helgen var vi och hälsade på familjen Sjöberg/Jeppsson på deras land. Väldigt trevligt! Sol, god mat, lek, bad, trevliga samtal och bara slapp. Skönt!
Innan vi åkte hem på söndagen så hade de ordnat femkamp. Kul!!!
 
Nähä, nu funkar det inte att lägga upp bilder heller... Det går lite emot mig det här. Återkommer förhoppningsvis med några bilder
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0