Första jobbdagen

Jaha, så var vardagen här! Det var riktigt roligt att komma tillbaka och jobba. Det var full fart som vanligt, men inget strul. Och snart drar vi igång med det nya bokningssystemet. Vi ska få gå lite kurser först och det är en hel del jobb med att lägga in allt i systemet. Men det ser jag bara fram emot. Får se om jag säger samma sak ett par veckor... Hämtade barnen och oscar var riktigt trött efter att ha varit på dagis hela dan, så medans de slappade så lagade jag mat. Efter maten var det dags för mig att åka ner på träning, och nu har jag precis kommit hem. Nu sitter jag inne hos alva och hoppas att hon ska somna snart, hon har lite svårt att somna på kvällarna :) En väldigt vanlig dag med andra ord. Men faktiskt riktigt skönt med rutiner igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0