Fredag!!!!

Jaha så var det redan fredag!!!
Vi har haft en hektisk vecka på jobbet och allt har gått bra. Framtills nu...
Nu ringde telefonen och det är strul på jobbet. Men efter ett visst antal telefonsamtal så tror jag att vi har löst krisen för nu. Inte kul!
Men nu ska jag försöka släppa det och ta helg!
Typiskt, jag som varit så glad och nöjd för att allt gått så bra.

Elin har åkt iväg på landslagsläger idag och kommer hem på söndag. Hoppas att det går bra för henne, hon har haft jätteont i knäna senaste tiden.
Nu fick jag ett mess där det står att det har gått bra idag, men de har inte kört dmt. Håller alla mina tumamr för att hon kan köra hela helgen.

Imorse när jag kom ur duschen så hade Oscar bajsat ner hela sin säng, så nu har han ingen madrass i sin säng. Den står på tork. Så nu sover han i Alvas säng och hon vill att han ska ligga där hela natten. Sötnosar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0