Julen är väck

Nu är julen borta!!! Eller ialla fall nästan. Det står några kartongenframme, men de är färdig packade ialla fall. Nu ska vi bara få upp dem på vinden :) Alva har haft kompis här idag, riktigt skönt för både oss och henne. Och så tycker jag att det är så kul att hon har så många kompisar :) Jag var iväg en sväng till icamaxi på em... Jag har aldrig sett så mycket folk där, jag kommer att fortsätta att handla sena vardagslvällar. Mennu finns det ialla fall mat hemma. Mycket grönsaker och inget snacks ;) I orgon är det dags för vardag igen... Blandade känslor. Men det blir inte så mycket vardag för oss för på torsdag åker vi till sälen. Ska bli härligt att få se lite snö. Vi ska åka skidor, pulka, promenera i det fina vädret och på kvällarna ska vi spela spel och läsa böcker! Det ärialla fall planen, sen blir det ju aldrig som jag har tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0