Museum

Idag hade vi inga planer alls, mer än att Alva skulle vara borta vid 18.
Så efter frukost bestämde vi oss för att åka till Tekniska museet. Det var riktigt trevligt!!! Mycket folk, men det var helt ok ändå. Barnen hade jättekul och Claes och jag hade trevligt!
Sen åkte vi raka vägen och lämnade Alva hos Jennifer. Jennifer skulle ha bowlingkalas och sen ska Alva sova där.
Oscar tyckte att det var lite konstigt att Alva inte var med oss hem. Men han fick ett Happy meal och sen en skål ostbågar och en festis och titta lite på film innan han däckade. När vi skulle gå upp och sätta på tv:n så sa han till mig att inte glömma hans party :-) Det var ostbågarna och festisen...

Nu har Claes och jag ätit gott och sitter framför tv:n och tittar på P3 Guld. Mycket bra musik!
Flera av mina bilkörarlåtar är med. Sånna låtear som jag lyssnar på när jag åker till och från jobbet, höjer volymen till max och sjunger/skriker med. (Det är tur att ingen hör eller ser mig då)

Imorgon fm står det kalas på schemat!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0