Ny vecka igen...

Men snart är måndagen över.
Hade för en gångs skull en lugn och trevlig morgon. När jag lämnat barnen åkte jag hem och gjorde mig iordning och sen åkte jag till jobbet.
Vi hade en liten cermoni för att vi har blivit bokningsbara på nätet på vårat vandrarhem. Sen gjorde en kollega en fake förstasida med en bild på mig när jag satte upp flaggan :-)
På em hade vi personaldag, inte kul för min kropp att sitta stilla på en stol i 3,5 timme...
Sen var det bara att gasa för att hämta barnen och värma lite mat till Alva och se till så att hon fick byta om, och sen iväg igen...
Jag hann även laga mat till Claes och Oscar, så när Claes kom hem var deras mat precis klar.
Nu har jag tagit en tallrik fil och känner mig ganska nöjd jag med.
När jag kom hem så var det Guldbagge-galan på tv. Men jag klarar inte av att titta på det. Jag tycker bara att det är pinsamt.
Människor som man tycker borde veta hur man för sig, gör bort sig på löpande band. Så jag bytte kanal och tittar istället på mammor & minimodeller. De är ialla fall som man förväntar sig. Det blir inte pinsamt för de beter sig precis som mina fördomar tror...
Men jag är supertrött, så strax är det dags att krypa ner i sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0