Premiär

Idag har vi varit i ishallen på allmänhetens åktid. Alva har ju åkt endel och är jätteduktig,men för oscar var det första gången. Han ville jättemycket och trodde att han kunde själv. När vi kom hem så berättade han hur snabbt han åkt ;) jaja självförtroendet och viljan är det inge fel på hos honom i alla fall!
Och det är tur att han inte är någon prylbög, för då jade han nog inte accepterat att åka i elins gamla vita flickskridskor som det står pernilla på :)
Han mer eller mindre hängde i claes ben, men med ett stort leende hela tiden.
Jag hade packat ner lite "fika" så vi tog en paus och så fortsatte de att åka ett tag till.
Vi hade en jättetrevlig em tyckte vi alla fyra.
Sen åkte jag och handlade för vi ska ha gäster imorgon, men när jag hade varit i fyra affärer och ingen hade hälleflundra så gav jag upp. Claes får åka och kolla imorgon, men då får han inte ge upp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0