Sälen

Nu sitter Oscar och jag och fikar lite, snart ska vi möta upp resten av familjen för lunch. De är uppe i backarna. Tror att jag ska ta några åk efter lunch...
Idag har jag haft ett ordentligt träningspass på fm. Det var en pärs att ta Oscar med skidor, skötväska och pulka i alla uppförsbackar hit. Han har sina pjäxor på sig så han går inte så bra. Men det blir bra träning för mig ;)

Oscar är jätteduktig och står riktigt bra på skidorna.
Alva stackarn gjorde en riktig vurpa igår. Det gick bra men hon blev lite rädd. När hon skulle göra ett nytt försök så trilla hon i liften och bygeln spräckte läppen på henne... Men idag verkar det gå bättre.

Vi hade en lugn myskväll igår med hemmagjord pizza, tv, spel och bastu. Blir nog ungefär samma ikväll.


Kommentarer
Postat av: jeni

Men herre gud så söt man kan vara :-)

2012-01-15 @ 00:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0