Sånt man ångrar när man dör

Vad kommer ni att ångra när ni ligger på dödsbädden?
Jag kommer inte att ångra något som jag har gjort, snarare sånt som jag inte har gjort!
Nu är jag ju inte så gammal så jag har ju faktiskt tid på mig att göra visa saker innan det är dags.

Jag har sedan jag var tonåring haft en dröm om att åka till Afrika och jobba som volontär. Nu är det inte specifikt Afrika längre, jag kan även tänka mig Asien eller Sydamerika.
Jag inser också att jag kanske inte kan åka som volontär med familjen. Men bara att få komma bort och jobba och bo i ett annat land (gärna utanför Europa) skulle jag tycka var jättespännande.
Eller att ta barnen och Claes och backpacka genom Asien. Det finns så mycket ställen jag skulle vilja se och uppleva.


Kommentarer
Postat av: kicki

Jag lever efter principen att jag inte ska ångra det jag gjorde. Jag vill kunna säga att jag illa alla fall försökt och gjort mitt bästa :-)

2012-01-22 @ 14:13:25
URL: http://frokenkicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0