Sena kvällar...

Nu har vi haft middagsgäster här både fredag och lördag så idag känner jag mig ganska mör. Sena kvällar har det blivit med massor av mat, vin och spel. Men trevligt!!! I fredags var Albin, Madde och barnen här och då började vi med att åka till Albins jobb,som är i närheten. De har pool och gympassl där, så vi lekte barnen trötta ;) Igår fick jag sovmorgon och när jag vaknade så tog jag på mig dubbla lager med kläder och tog en rask promenad på 40 min. Skönt! Sen var jag mest hemma och röjde från gårdagen och förberedde inför kvällen. Alva hade kompis här och claes och oscar åkte iväg en sväng. Idag ska viplocka bort julen och det känns lite dubbelt. Jätteskönt för att granen barrar bara man tittar på den. Men lite tråkigt, då jag tycker att det är mysigt och fint med alla saker, ljus och dofter. Men nu ska den ialla fall ut idag. Sen ska vi nog bara förbredea inför nästa vecka. Imorgon är det skola, dagis och jobb som gäller!!! Det var länge sen sist, närmre bestämt 18 dagar sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0