Snart är helgen över

Igår morse var jag jätteduktig och åkte till Friskis och gick på ett pass. Jag hade bestä,t att jag ville gå ett bas eller till och med start pass som första pass. Jag ville verkligen kolla om jag orkade. Så jag kollade på schemat och på lör 10.30 stod det blandat. Så det testade jag. Men när jag väl kom dit så var det ett medelpass. Efter 15 minuters hopp, spring och konditionsträning så var jag HELT död. Och då var det 40 min kvar... Men jag tog mig igenom passet och överlevde.
Idag på em/kvällen har träningsvärken börjat komma. Ska bli spännande att se hur det känns imorgon.

Vi var iväg en sväng till centrum när jag hade tränat och köpte lite saker till barnen. Sen åkte vill Anders och Birgitta och åt middag där.
Vi var inte hemma förrens vid halv tre så vi var lite sega i förmiddags...
Men efter ett tag kom vi ialla fall ut på isen med barnen och en fikakorg. Mycket trevligt! Det har varit helt underbart väder. Alva och jag tog en extra tur så jag har fått endel motion idag med :-)

Jag gjorde mig till och gjorde helstekt entrecote tillmiddag. Men den blev helt misslyckad så nu har vi istället fått lov att äta lite plockmat.
Elin kom hem på em och det hade gått bra för henna. Knäna hade hållt, men idag på em så hade ryggen ballat ur. Så nu ska jag smörja henne med heat lotion innan det är dags att gå och sova.

Imorgon ska jag på kurs hela dan. Ska bli jättekul, men jag vet inte vad min kropp tycker om det...


En ganska ostadig kille :-)


Fikapaus i solen

En skönhet klär i allt, tom en hjälm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0