Trasig dator

Jaha, så gick datorn sönder...
Vi har varit på bl a elgiganten idag för att kolla ny dator till mig. Vi visste att den var på väg att lägga av.
Vi såg en dator på nätet igår som jag har bestämt mig för. Men då kan det ta 2-3 veckor innan den kommer. Inte trodde vi att min dator skulle lägga av redan ikväll :(
Detta lär ju påverka mitt bloggande endel...
Det funkar ju att blogga på paddan, men jag kan inte lägga in bilder osv. Eller det kanske man kan, men JAG kan inte.
Jaja jag kanske får en massa annat gjort nu istället :) man ska väl alltid se det positiva på allt...
Jag hoppas bara att claes kan få igång datorn så pass mycket så att vi hinner rädda alla filer och bilder jag har på datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0