Välkommen till familjen!

Idag kom min nya dator!!! Så nu ska jag lära mig hur den fungerar. Claes har jobbat hemma idag så att han kunde ta emot leveransen när vi andra var på skola, jobb och dagis. Det innebar också att det mesta var fixat med datorn när jag kom hem :-) Så nu kan jag bara jobba på. Tack!






Efter jobbet idag var jag jätteduktig och åkte till Friskis och Svettis och köpte ett tremånaders kort. Och så passade jag på att "träna" lite. Jag satt i roddmaskinen i ca 10 min och sen testade jag de olika övningarna som jag ska köra. Jag vill inte börja för hårt för då ballar väl min kropp ur redan efter första gången. Så korta pass med lite träning åt gången o början är min plan. Då kanske jag håller längre. Men jag känner mig väldigt duktig ialla fall. Jag har faktiskt tagit fram roddmaskinen härhemma och kört lite denna vecka också. Också har jag tänkt lite extra på vad jag äter. Vi får se om det ger något resultat...

Det känns att det är fredag idag! Jag har varit helt slut!!! När vi had hämtat barnen så åkte vi ner till centrum och klippte Alva, Oscar och Claes. Det gick jättebra och de blev jättefina. Oscar satt jättefint hela tiden och protesterade knappt någonting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0