Bröllop och Kolmården

Sitter i bilen och är snart hemma. Vi åkte hemifrån i lördags morse. Då bar det av till Nyköping för bröllop. Själva vigseln var utomhus och de hade otrolig tur med vädret. Det var fint hela em och kvällen. Ett jättefint bröllop, god mat och trevlig fest. En toppenkväll alltså. Sen är ju inte min man och jag de som har vett att gå och lägga sig i tid, så det var efterfest på vårt rum och klockan hann bli nästan fyra innan jag kom i säng... Dagen efter var det brunch och paketöppning. Sen styrde vi mot Norrköping, vi hann få ett par timmar där innan svärföräldrarna kom tillsammans med oscar och Alva. Middag, lek och sen sova på hotell. Imorse gick vi upp ganska tidigt, åt frukost och packade ihop. Vid tio var vi på Kolmården. Och sen har vi varit där hela dan. Åtta timmar totalt!!! Jättemysigt, men jag är grymt trött nu. Vi har åkt linbana över safariparken, sett delfinshow, rovfågelsshow, massa andra djur, lekt i olika temaparker och gått, gått och gått. Alla nöjda och glada, men jag hoppas barnen somnar fort när vi kommer hem för det lär jag göra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0