Mer kalas

Igår tillbringade vi nästan hela dagen på ett bad i Täby. Solen sken oavbrutet och det var verkligen sommar!!! Efter ett visst antal timmar tog jag Oscar med mig hem och fixade iordning oss. Alva stannade kvar med sin kusin.
Jag, Oscar och Elin åkte ner till centrum och gjorde några ärenden och klippte Oscar. Han har pratat i flera dagar om att han vill ha blått hår och han kunde knappt vänta när vi kom ner till centrum. Utan protest hoppade han upp i bilen (frisörstolen) och satt fint hela tiden. Det var en mycket nöjd kille som tittade sig i spegeln när han var klar.
 
 
Sen packade vi ihop oss och åkte till Jonas som fyllde år. De hade ordnat mat i trädgården där de bor. Jättemysigt!
 
Idag har Alva lekt med kompis hela dagen och jag, Elin och Oscar har varit på Ikea. Vi lämnade in Oscar där och han tyckte att det var jätteroligt. Det är första gången vi har fått göra det. Han har varit för liten innan.
Alva var iväg en sväng ikväll igen och badade hos en granne. Så efter flera timmar i poolen så somnade hon gott.
Nu sitter Claes och jag och gör olika förberedelser inför festen.
Inte så mycket vi kan göra idag, känns som att allt ska göras imorgon och på lördag. Jaja, det är bara hoppas att vi blir klara innan gästerna kommer. Och det som inte är klart får vi helt enkelt strunta i...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0