Bara 1 dag kvar

Men det känns som att jag har jobb för flera veckor som måste vara klart när jag går hem efter mina 5 timmar imorgon... Vet inte riktigt hur det ska gå till, men... Jag får väl åka in i helgen annars.
Alva har gått friidrottsskola hela veckan och imorgon är sista dagen. Då ska de ha tävling :-)
Idag sa hon att hon gärna vill börja efter sommaren, så det ska vi kolla upp.
Efter maten stack Alva och jag iväg till ö&b och köpte servetter och tallrikar m.m till hennes kalas och sen åkte vi hem och gjorde godispåsar. Vi hann även in en sväng till Barnens hus för att byta några av dubletterna hon fick igår.
Snart är det dags för sängen så jag orkar med allt jag ska hinna på jobbet.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0