Skön lördag

Imorse blev jag väckt nio av Oscar :-) Tror att alla aktiviteter på kvällarna den här veckan har tagit ut sin rätt på honom. Skönt att få sova så länge.
Vi tog en lugn förmiddag och sen packade vi ihop och åkte till Vilundabadet. Alva hade en kompis med sig också. Vi hade jättemysiga timmar, men efter nästan fyra timmar gav jag upp. Barnen protesterade förstås, men inte så högljutt.
När vi kom hem fortsatte tjejerna leka på Alvas rum och Oscara kollade på tv, så jag laddade med en kopp kaffe och lite tidningar. Men jag somnade :-)
Jag hann nog bara sova i tio minuter innan Claes kom hem. Men det behövdes nog.
Nu har vi ätit en god grillmiddag och sitter och tittar på fotboll. Det är likabra att hänga med för det lär ju bli massor av fotboll nu fram över...
Vi väntar snart hem Elin, hon borde komma vid halv nio. Så får vi se hur länge hon stannar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0