Ordningen återställd

Idag har alla fem varit på skola/jobb/dagis!!! Schhhhhh, jag kanske inte ska säga det för högt... Jaja, vi får se hur länge det håller i sig.
Oscar var väldigt nöjd när jag lämnade honom imorse och hade knappt tid att säga hej då.
Vi hoppade över gympan idag, då det var hans första "friska" dag.
Alva hade kompis med sig hem, så när kompisen åkt hem var det dags för henne att kämpa med läxan. Jag har bett henne i flera dagar, men hon har "glömt". Hon brukar tycka att det är kul, men den här veckan har det bara varit jobbigt.
Nu på kvällen har jag provat klänningar inför lördagens fest. I inbjudan står det att det blir mingel, bubbel, plockmat och glamourösa människor :) Så det får väl bli en cocktailklänning och höga klackar :-) Jag har även en annan i reserv om jag inte känner mig bekväm på lördag. Det är bara små axelband på klänningen och jag vet inte om jag vill visa mina armar hela kvällen.... Och om jag ska ha den så behöver jag något att ha över. Så är det någon som bor i närheten och har en svart bolero eller jättesnygg kofta att låna ut????
Av erfarenhet vet jag ju att det inte spelar så stor roll i slutändan vad man har på sig. Det är sällan (eller aldrig) klädernas fel om man inte har kul. Men det blir ju mindre spänt i början om man känner sig bekväm.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0