Sportlov!!!

Nu har febern försvunnit och vi är alla på benen.
Claes var hemma med Oscar i mån och tis. Lagom tills jag hade tagit sportlov så var han frisk :-) Skönt! Men jag hade behövt lite lugn och ro...
Igår var Alva med en kompis på lek & bus och Oscar och jag var ut en stund och lekte i det fina vädret. Sen hängde vi mest här hemma, byggde tågbanor, badade, tvättade och sånt...
På kvällen var jag iväg och körde ett pass på friskis. Och jä-ar vad hon körde med oss. Hon log och peppade hela tiden och tokkörde. Jag var helt slut! Men skönt var det. Men vi får se om jag vågar mig dit fler onsdagar...

Idag var vi på teater på öppna förskolan på fm. Mange och barnen var med. När teatern var slut så lekte barnen en stund och sen kom Jeanette. Då bestämde vi oss för att gå på bio. Så vi hämtade bilarna och åkte till Kista. Började med lunch och sen bio. Oscar är helt hopplös just nu och lyssnar inte ett dugg på vad jag säger... Jag håller på att bli helt tokig! Han bara springer iväg. Har ingen koll på om jag är efter eller inte.

Nu ska jag stoppa i en maskin tvätt och göra våra och mammas räkningar. Men först ska jag nog väcka Oscar som somnade i bilen och har sovit i ca 25 min nu. Vi får se vad han tycker om det...

Idag fick jag leverans på lite Aloe Vera produkter som jag beställt

Kommentarer
Postat av: Nettan

Tack för igår! Men både jag och Magnus sa det när vi kom hem att Oscar börjar ju komma upp i samma intensiva tempo som Hampus. Nu verkar han var precis som Hampus för ett år sedan, ingen koll alls! Nu springer ju Hampus fortfarande iväg ofta men nu har han koll på var vi/han är och kommer självmant tillbaka (aja, kanske inte alltid men ofta).

2012-03-02 @ 22:23:30
URL: http://jeanettestridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0