Sommar

Idag har det varit sommar ute! Jätteskönt!
Oscar och jag har varit lediga idag. Enda tiden vi hade att passa var 19 då vi skulle hämta Alva hos en kompis.
Mange och Hampus kom hit på fm och lekte i solen. Vi tog ut filtar och fikade i solen och så fick grabbarna leka med vatten. Mysigt!
Vi skjutsade hem dem och passade på att handla, sen var min kropp slut. Jag låg på soffan en stund innan det var dags att fixa middag.
Nu är det massor av bra tv som jag ska kolla på innan jag kryper i säng.
Tidigt imorgon bitti ska jag till Löwet och göra en MR röntgen. Förmodligen kommer den väl inte att visa något, men jag blir galen av den här smärtan snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0