Egentligen borde jag...

Imorgon åker vi till Sjövalla på trampolintävlingar. Så jag borde packa istället för att ligga här på sängen och glo på tv! Men jag orkar verkligen inte... Jag är helt slut idag. Jag får packa mentalt istället så att det bara är att kasta ner grejer imorgon när jag kommer hem.
Ska börja morgonen med ett besök hos sjukgymnasten. Hoppas det blir lite bättre, har inte varit så bra sista tiden.
Ihelgen ska jag sköta sekretariatet, så det blir mycket jobb men känns ändå lungt. Jag behöver inte fundera så mycket. Det är ju sånt som jag kan.

Idag är det kanelbullens dag så jag köpte med mig bullar hem! (Men nu kom jag på att Alva aldrig fick sin... Hon var hos en kompis. Jag får packa in den ordentligt så hon kan äta den imorgon. Till frukost kanske :) )


Kommentarer
Postat av: Nettan

Hoppas den mentala packingen går bra ;) Tror bristen på sommar i år gör att kroppen inte vaknat till...

2012-10-04 @ 22:39:43
URL: http://jeanettestridh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0