Hemmamys

Det är vad jag inbillar mig att jag har idag. Egentligen ligger jag på soffan med kramper i magen och superont i ryggen...
Det är Nalledag på dagis idag, så Oscar är där fast jag är ledig. Men det är bra så jag får vila upp mig.
I måndags hade jag så ont att jag gick hem från jobbet och åkte till läkaren. De hittade inget, vilket i och för sig är skönt. Men jag har ju fortfarande ont...
Den enda tiden jag har att passa idag är när jag ska hämta barnen. Sen ska jag väl försöka få till någon middag också. Men det är bara jag, Alva och Oscar hemma ikväll så det får bli något snabbt och enkelt.
Vi har faktsikt ytterligare en helg utan så mycket inplanerat. Och nästa vecka är det höstlov så då ska jag bara jobba på måndagen. Så lite vila ska väl göra susen.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Se till att lillskiten ;) blir frisk nu! Mina barn vill leka med sina kusiner!

2012-10-31 @ 23:23:03
URL: http://jenniferbakarolagarmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0