Ledig

 
Idag är Oscar och jag lediga och vi har inga planer alls...
Jag skulle tycka att det var skönt att inte göra något alls, men jag tror Oscar vill att vi gör något ialla fall. Vi får se. Känns som att det blir en dag härhemma med lite spel och så.
 
Igår var jag inne i stan och åt middag med en kollega och en före detta kollega. Väldigt trevligt!!!
Men jag kom med fel tåg så jag fick stå  i Rotebro i 20 min och vänta på bussen och när den väl kom så körde den bara förbi. Jag hade stått på fel busshållsplats :-( Så det var bara att vänta i ytterligare 30 min... Jag var inte så glad och väldigt kall.
 
Här är en bild på Oscra från förra onsdagen då vi bakade på vår lediga dag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0