Redan måndag igen

Tyckte att det var måndag igår... Fattar inte hur snabbt veckorna går.
Jag har känt mig ganska låg idag, men jag vet inte varför.
När mina fem timmar hade gått på jobbet packade jag ihop och åkte hem. Hann med en kaffe
i lugn och ro innan jag tog en promenad och hämtade barnen.
Sen hängde jag i soffan ett tag innan det var dags att laga mat och sen ner till gympahallen.
Finnarna poppar upp, magen är svullen och jag är lättirriterad och låg. Det kan ju bara vara en sak på g...
Det är så konstigt, jag har aldrig varit pms:ig tidigare, men de senaste månaderna har jag det.
Men det kanske är en åldersgrej...
Snart får det bli sängen och så nya tag imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0