Liten och ynklig...

Inatt har jag hostat mig igenom hela natten. Bllev inte mycket sömn alls...
Men jag kände efter imorse och tog beslutet att jag ändå kunde åka in till jobbet. Fel beslut! Jag orkade bara vara kvar till halv tolv. Jag bara hostade och kraxade, så det var bara att åka hem och lägga sig en stund innan det var dags att hämta barn och laga mat.
Efter maten har Claes och Alva varit iväg till kyrkan och firat scouternas skyddshelgon. Hon fick ett nytt märke också :-)
Imorgon ska Oscar och jag vara hemma. Jag ska försöka att bli frisk! Och Oscar har sagt att han ska sova hela dagen...
Jag ska även försöka att fylla ien del av alla papper till försäkringsbolaget :-(
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0