Ny vecka, nya tag

Så var det måndag igen. Veckorna bara rinner iväg...
Vi har haft en trevlig helg med middagsgäster på lördagen och en solig söndag med mycket aktivitet.
Elin och jag avslutade helgen med att åka till Kista C i två timmar. Jag ville hitta ett par svarta byxor och lite vårkläder, men jag kom hem helt tomhänt. Elin däremot shoppade loss ordentligt :-)
 
Den här veckan ska jag ha två lediga dagar, en med Oscar och en själv! Lyx! Jag ska träffa en kompis på fredag som är ledig på fredagar. Vet inte vad vi ska hitta på, men trevligt ska det bli.
I helgen är det tävlingar, så då blir det att vara inne i en gympahall hela helgen.
 
Det är lite lugnare ett tag på jobbet nu, så min tanke är att komma ikapp och ta tag i alla de där högarna som ligger. Och jag har kommit en bra bit på vägen idag. Skönt!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0