Fnissiga tjejer

Idag gick vi upp tidigt igen och åkte iväg till husdjursmässan. Först var Oscar och Claes iväg till tippen och slängde hans skötbord. Det var tydligen jätteviktigt att Oscar skulle vara med själv och slänga det :-)
När vi kom till mässan mötte vi upp Jennifer, Hampus, Jeanette och Magnus. Sen gick vi där i flera timmar. Barnen fick rida på hästar och klappa en massa djur; marsvin, råttor, ormar och andra mer eller mindre trevliga djur. Det hade klart räckt att vara där i två timmar, men vi hade bestämt med Claes att han skulle hämtaoss 14.40. Så vi var där i 4 timmar...
Men jag tror att barnen hade kul. Vi hamnade ett tag och tittade på agility tävlingar. Jeanette och jag var som levande frågetecken, men resten av publiken verkade roade.
Efter mässan fick vi med oss Jennifer och åkte till min kusin med familj och hälsade på. Trevligt! De flyttade för 2 år sen, men vi har inte varit där förrens nu, så det var på tiden.
Jennifer följde med hit sen och vi har ätit, tittat på Gladiatorerna och de har lekt. Nu ligger de i sängen och fnittrar. Jag har varit in och sagt till dem flera gånger, men... Jaja, de måste ju få fnittra också, det är ju halva grejjen med att sova över.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0