Känner mig duktig!

Idag har jag varit och tränat igen! Jag kom iväg i lördags också :-)
Så nu har det faktiskt blivit två ggr i veckan. Det känns jättebra. Tyvärr får jag så otroligt ont i nacken, men jag hoppas att om jag är envis så ger det med sig. Jag ska ialla fall ge det ett ordentligt försök.
 
I lördags var vi bara hemma och städade bort julen. Sen var jag otroligt sällskapssjuk och rastlös, så jag bjöd över Jenni och Robert. De kom vid 19 och tog en fika och blev kvar till 2... Trevligt!
I söndags var det superfint väder så efter lunch gjorde vi fika och tog en promenad på isen. Alva följde med en kompis hem efter friidrotten, men Elin följde med ut. Kors i taket!!!
Sen på em kom Jonas över och tog en fika och lämnade lite saker vi hade beställt från Madrid.
 
Igår var det trampolinträning för Elin, Alva och mig.
Jag tog ett beslut för någon vecka sedan som jag har låtit få gro hos mig, utan att prata med någon om det. Nu har jag funderat fram och tillbaka och det känns som att jag har tagit rätt beslut, så igår talade jag om för Therese att jag inte vill gå den internationella domarkursen. Däremot vill jag gärna gå den nationella. Men det känns jätteskönt att inte ha den pressen på mig. Om jag verkligen velat och haft tid/ork/intresse så hade jag nog tränat en massa vid det här laget. Men jag har bara skjutit bort det och det betyder nog att jag inte vill. Skönt ialla fall att ta beslut som känns bra!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nettan

Betyder det att du kan gå på Mellon med oss nu? ;)

Svar: Ja, nu blir det Mello :-)
Pernilla

2013-01-19 @ 15:51:37
URL: http://jeanettestridh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0