Less

Nu är jag less på att ha så här ont.
För bara en vecka sen tyckte jag att livet började ta en vändning, jag hade kommit igång ordentligt med träningen, tagit tag i andra saker som legat. Och visst jag hade ont, men ...
Och så kom den där jä-la bilen och förstörde  ALLT!!! Just nu känns inget kul, Jag har ingen lust till någonting och jag skäms för att jag inte klarar att göra något.
Jag skulle vilja klara att åtminstone hämta/lämna mina barn, leka med dem och laga mat till dem. Just nu klarar jag ingenting. Jag känner mig helt värdelös!
Av erfarenhet så vet jag att detta är en period som går över och att jag kommer att bli bättre, men det är inte alltid så lätt att se att glaset är halvfullt istället för halvtomt.
Och sen är det väl så att man måste få vara neggo ibland också. :-)
 
Jag tror att det känns extra tungt idag för ikväll skulle Claes och jag ha varit på champangeprovning. Men det fick vi ställa in :-(
Hoppas nu att vi kan få en ny tid så att vi inte förlorar de pengarna. De hade sagt att de ville ha läkarintyg och jag ska till läkaren i em, så jag hoppas att ialla fall det löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0