Sköna lata dagar

Fler dagar har rullat förbi och jag har kommit in i någon sorts semesterlunk. Skönt!
Igår var vi på 25-års fest och kom hem mitt i natten så idag har jag och barnen pysslat och tagit det lugnt.
I tisdags var Alva hos Jennifer på tjejmiddag. Det var bara de två. De hade bestämt meny själva och Mange och Claes var där och lagade mat och serverade tjejerna. De åt sniglar, musslor, lövbiff, hemmagjorda pommes och glass. Jag är glad att jag inte blev bjuden :-) Jag bjöd istället hit Nettan och Hampus och grillade hamburgare, sen hyrde vi film och tittade på Dumma mig.
Och igår på dan så var Alva kvar hos Jennifer så Elin, Oscar och jag gick på bio och såg Dumma mig 2. Det var premiär för Oscar och mig att kolla på 3D film. Den var riktigt bra! Och Oscar var jättenöjd! Så ikväll har han gjort en egen Dumma mig-pjäs och spelat upp för oss :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0