Sommarlov!

Idag har vi haft en riktigt skön sommarlovsdag.
Vi softade på fm och sen packade vi ihop lite saker och cyklade ner till Bollstanäs badet.
Oscar lekte i sanden och Alva badade, själv satt jag och bara njöt av ledigheten.
När vi kom hem så stack jag iväg och handlade och Alva tog sin första fästing-spruta.
Vi har hunnit hänga och leka i trädgården och grillat till middagen.
Sen tog Elin och jag en långpromenad, vi var ute i en timme och gick. Min rygg har ju inte varit så bra sista tiden så vi får se om det här gör det bättre eller sämre. Det kan vara så att jag inte kommer ur sängen imorgon, men då vet jag ialla fall om jag kan fortsätta att röra mig eller inte.
Hur som så var det skönt att röra på sig så nu har jag bänkat mig framför tvn och ska kolla på film innan jag somnar.
 
Fin vy på vår promenad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0