Vadstena

I lördags åkte Claes och jag till Vadstena, utan barn ;-) Vi fick ett presentkort för ett år sedan som det var dags att utnyttja. Vi firade bröllopsdag i söndags så det passade bra. Vi hade ett jättetrevligt dygn!!!
Själva hotellet hade lite mer att önska, men Vadstena besöker jag gärna igen.
Barnen var hos farmor och farfar och har haft det jättebra! Igår när vi kom för att hämta dem så var det 30 grader ute, så vi stannade kvar där och badade i poolen och blev bjudna på middag. Trevligt!
Här hemma har vi många planer på saker som vi skulle vilja fixa och göra om så idag bar det iväg till ikea. Vi hittade förstås inget av det vi var ute efter... Och jag frågade mig själv fler ggr under besöket vad f-n vi gjorde där. Jag gillar verkligen INTE att gå på ikea. Blir grinig och irriterad och det blev inte bättre av att jag började med att gå in på stadium och provade bikinis...
Kände att jag var värd ett glas vin till maten efter denna ångestladdade dag!!!
Tvättmaskinen går på högvarv här hemma för snart bär det av till Danmark :-) Oscar har börjat nedräkningen!
 
 
Några bilder från Vadstena:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0