Bocka av

Idag har Oscar och jag virit lediga och vi har bara softat. Han har klippt, degat, badat och ritat ochjag har fått flera saker gjorde som legat på min "att göra" lista länge.
Men nu kan jag bocka av dem. Skönt!!! Bla har jag ringt mitt försäkringsbolag ang min personskada, ryggen, från i januari. Det var ett inledande samtal och hon skulle sätta in pengar för sveda och värk för den månaden jag var sjukskriven och utlägg för medeciner redan idag!!! Sen skulle hon skicka hem papper så att jag får ersättning för förlorad inkomst. Nästa gång vi ska höras är i novenber, då är det nästan ett år tills olyckan har varit och då ska hon kolla om jag har någon smärta kvar.
Skönt att vissa samtal är lättare än vad man tror :-)
Onsdagar är ju min tv-kväll så jag har tvättat hela dagen så jag har något att sysselsätta mig med framför tv:n :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0