Borde sova...

Just nu borde jag ligga i sängen och sova, men här sitter jag...
Jag ska berätta om London senare, men vi har haft det superbra!
Jag väntar på lite bilder från tjejerna så jag kan visa lite.
Under tiden ska jag bjuda på lite av det jag har shoppat :-)
 
Vi hittade m&m's world. En affär med 4(!) våningar. Så Oscar och Alva fick en varsin ätbar present.
 
Alvas fina glittriga skor. 70:- på Primark :-)
 
Och på flygplatsen hittade jag ett par skor till mig
 
Och en handväska som jag tänker inviga på fredag
 
Jag köpte även en hel serie med hudvård. Jag har använt dag och nattkrämen tidigare, men nu blev det även serum och rengöringsprodukter och en bb-kräm. Har inte riktigt förstått hur jag ska använda allt än... Så om någon vet får ni gärna tipsa.
 
Vi var in på Victorias secret och då var man ju "tvungen" att shoppa lite...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0