Mello-helg!

Vi började helgen med att gå på genrepet på mello i Friends arena. Vi träffades först på Tiger och åt middag, 4 vuxna, 5 barn och två mittemellan (Elin och Frida). Sen tog vi oss till Friends arena. Innan det hela började så var det en del jippon i korridorerna. Jag lyckades vinna en box från Santa Maria med ett pizza kit :-) Sen var vi med på en frågesport, med mellofrågor, och jag vann!!! Eller vi vann, Alva var med i mitt lag :-) Vi vann en presentcheck på coop på 300 :-
Vi hade jättebra platser och alla som var med tyckte att det var jättebra!
I lördags stack Alva och Claes till Väsjöbacken och Elin till Solna centrum, så Oscar och jag packade lite fika och tog en promenad i solen.
Sen kom Anders och Birgitta hit och fikade. De har ju varit borta i en månad så de ville träffa oss; läs barnen.
När de åkte var det dags att fixa mat och snacks inför kvällens final.
Elin gick ut till nån kompis och vi andra bänkade oss framför tv:n. Det blev en spännande och oväntad kväll. Men vi var nöjda. Det var en riktiigt bra låt som vann!!!
Idag har Alva haft friidrott och sen hade hon 3 kompisar med sig hem. Jag och Oscar flydde från 4 sjungande 8-åringar och åkte till Ica Maxi. Jag lämnade in honom i lekrummet och han hade haft jättekul. Det var inte så många barn så han hade full fokus från tjejerna som jobbade där. De spelade spel med honom.
Avslutade helgen med ett föräldramöte på trampolinen.
Så även fast vi inte haft något planerat så har vi haft fullt upp.
 
Mer av det som fanns i boxen hittar ni på min matblogg: http://nybergsmat.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0