Är det söndag idag???

Jag brukar ju vara ledig på onsdagar, men idag har hela familjen varit ledig och det har varit strålande väder. Härligt!
Igår, på Valborg var vi hos mamma och åt mat och gick ner till brasan en sttund. God mat och trevligt sällskap! Väl nere vid brasa fick jag ett träningspass. Oscar sprang hela tiden... Och jag efter. Upp och ner i backen. Så jag var helt slut när vi kom tillbaka till mamma.
Idag har vi varit ute i trädgården hela dagen och jag har hunnit få ner lite penseer i krukor, så nu har vi vår här hemma :-)
Idag hälsar vi Maj välkommen! Men jag vet inte hur mysigt det blir med maj... Allt ska ju hända i maj... Jaja, jag får väl öva mig på att bara vara där jag själv vill och verkligen behövs. Inte lätt, men nödvändigt!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0