Full fart

Just nu är det full fart på alla plan...
Avslutningar på alla aktiviteter, sjukt mycket på jobbet, tävlingar och läger i trampolinen som ska planeras och vara med på, födelsedagar, picknickar m.m. m.m.
Sen jag skrev sist så har vår lilla kille hunnit bli 4 år!!! Inte så liten längre alltså.
På själva födelsedagen så var jag och Oscar lediga så vi var med Jenni i centrum och fikade och han fick välja present själv. När Alva kom hem så var vi i över tre timmar i badhuset. Jag var helt slut, men Oscar var väldigt nöjd!
 
I helgen som var så arrangerade vi SM här i Väsby. Det gick jättebra och vi fick massor av beröm. Kul! Jag fick kalla in Claes i sista sekund som speaker och han skötte det galant! Tyvärr så bra så att han säkert kommer att bli tillfrågad igen ;-)
 
Idag är den enda kvällen denna vecka som vi inte hade något inplanerat så Claes och Alva har åkt och storhandlat. Det ekar i alla skåpen så det behövs verkligen.
 
I tisdags utförde jag en bragd. Jag sprang Vårruset!!! Det är 5 km, och de som känner mig väl vet att det är väldigt långt för mig. Jag trodde faktiskt att jag skulle dö ett tag, men jag kom runt och sprang mesta tiden på ca 36 min. Jag är väldigt stolt över mig själv!!!
Nu hoppas jag att jag kan hålla i det här och fortsätta att träna...
 
Oscars gympaavslutning
 
Så här hittade vi Oscar när vi kom in och sjöng för honom på morgonen när han fyllde år :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0