Matt

Igår vaknade jag med en olust- och trötthetskänsla i hela kroppen och det satt i hela dagen och kvällen.
Jag tog mig iväg till ks och träffade den psykolog som ska hålla i grupp-kbt:n. Han verkar bra och jag fick förtroende för honom. Vi diskuterade om vad mina mål för den här "kursen" ska vara. Det kändes bra när jag gick därifrån, men jag var helt slut. Man är ju inte van att sitta och prata om sig själv i en timme och framförallt inte om sin smärta.
Jag tog mig till gymmet efter ks och körde ett pass fast det kändes otroligt tungt. Men ett kort dåligt pass är bättre än att sitta hemma i soffan :-)
Efter lunch så däckade jag i sängen och sov en stund innan det var dags att ta mig till sjukgymnasten.
Efter middagen så plockade vi och vek tvätt. Sen orkade jag inte röra en fena!!!
 
Idag har det känts bättre. Skönt! Kroppen känns fortfarande trött och sliten, men långt ifrån hur den kändes igår.
 
Vi har inga planer alls i helgen så min plan är att komma ikapp. Och då menar jag energimässigt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0