Helt slut!!!

Jag åkte hemifrån redan 6,45 i morse, men det var inte så mycket köer och jag hittade parkering precis utanför så jag var där redan 7,10 :-)
Jag fick börja med att svara på ett långt frågeformulär på en padda och sen träffade jag en psykolog i en timme och sen en läkare i en timme.
Jag var helt slut efteråt!!!
Det är väldigt jobbigt att sitta och prata om sin smärta och sina handikapp, man inser hur ont man egentligen har och hur mycket jag faktiskt inte klarar av att göra. Det är väldigt deprimerande och jag har känt mig nedstämd hela dagen efter...
Som tur var hade jag bokat tid med min sjukgymnast på gymmet, annars hade jag nog inte kommit ut något mer idag... Det gick inte så bra på gymmet, men jag var där ialla fall...
 
Förra veckan var jag och lämnade in lite saker på en second hand affär och idag var jag där och hämtade lite saker som de inte kunde sälja. Men de hade redan sålt några saker så jag fick lite pengar :-)
När vi kom hem så hade Elin lagat mat :-) Ibland är det bra med stora barn!
Nu har Elin blivit hämtad av sin pappa och de andra barnen ligger i sina sängar. Så nu ska jag snart gå ner och göra i ordning matsäck till Alva som ska på vandring imorgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0