Vuxenbyte

Nu kom precis Claes hem från Tyskland. Han har varit där sen i måndags. Och på fredag åker jag och kommer inte hem förens natten mellan mån och tis. Sen lär väl han åka igen....
Ja, det är tur att vi bokar in lite tid så att vi får träffas ibland också. Som imorgon bitti. Då ska han få skjutsa mig till jobbet :-) Då hinner vi prata i 20 min i alla fall!
Idag har jag varit ledig och kom iväg till gymmet på fm. Men det var inte kul. Jag fick kramp i ben och fötter flera gånger och fick avbryta flera övningar. Jag var väldigt nedstämd när jag gick därifrån... Nu hoppas jag att jag får komma till sjukgymnasten imorgon och att hon har någon lösning på detta. Inte för att jag tror det, men hoppet är väl det sista som lämnar en...
Nu är det nog dags att krypa ner i säng. God natt!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0