18 år!!!!

Idag har vi firat att Elin har blivit vuxen!!!
Jag fick ett mail i morse där det stod att jag har blivit avstängd från Skola24 pga av att mitt barn har blivit myndig :-)
Jag har inte längre tillgång till hennes bankkonto och hennes studiebidrag kommer att betalas ut till henne direkt.
Inte så stora omställningar, men bara tanken att hon är så stor är svindlande .-)
Idag klappar jag mig på axeln och tycker att vi vuxna runt Elin har gjort ett bra jobb de här första 18 åren. Hon har vuxit upp och blivit en väldigt trevlig och omtänksam tjej.
 
Tanken var att hela vår familj och hela hennes pappas familj skulle gå ut och äta idag, från hennes pappas familj kom bara han för de andra ligger hemma i feber :-(
Men vi hade trevligt och vi fick hela personalstyrkan att komma och sjunga för Elin med en dessert med sprutande eld. När vi satt och åt så gjorde de så för en annan och då sa Elin att Guuud, vad pinsamt, så vill jag inte ha det.
Men då hade vi redan sagt till ;-)
Och nej hon tyckte inte att det var jättekul och hon tackade oss inte efteråt... Men vi tyckte att det var kul och jag tror att hon tyckte att det var lite kul.
 
Grattis igen Elin och hoppas att du är nöjd med din födelsedag!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0